turkticarette sözde bursa firması idi yıllarca halkımızı sömürdü kazıkladı kötü hizmet verdi
devletin kobilere sağladığı imkanları son damlasına kadar kullandı
ancak hiçbir şekilde topluma faydalı ücretsiz birşey yapmadılar

gerçekten alkışlanası bir çalışma yaptığınız
helal olsun size