LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denemek için mevcut sistemöimizi kaldırmamız mı gerekiyor.

2 işletim sistemini aynı anda nasıl kuruyorduk?
Sanal Makine De DEneyebilirsiniz Benim Fazla PC Vardi Ona Kurdum



saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vistanın aptal hatalar verdiği nerede görülmüş xp ile karıştırmayın isterseniz
bana gore aptal hatalar size gore bilemiycem