arkadaşlar yaklaşık 1 ay kadar önce aldığım 10 adet kurumsal hattı iptal edeceğim, fakat ceza vs. gibi uygulamaları bilen var mı? sözleşmeyi kaybettim okuyamıyorum.

teşekkürler.