Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
12-01-2009, 11:30:09
#71
Ron
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
önce ataevler sonra görükle ron
Oralar bataklık bölgesi, oraya giren internet çıkamaz. Transit geçsin orayı