Öncelikle hizmetinizden dolayı sizi tebrik ederim.
Benim kafama takılan mevzu şu:
Diyelim ki bir bu hizmeti kendi şehrimizde ücretli olarak yapmak istiyoruz. bunun yasal yükümlülükleri nelerdir? bilginiz var mı?
örneğin kıbrısta kotalı olarak bu hizmet veriliyor. en son hatırladığım kadarı ile 1ay/4gb 30 ytl idi.
buna benzer bir hizmeti Türkiye de yapmanın yasal prosedürü nedir? yapılabiliyormu açıkcası merak ediyorum.