Ben zamanında gittim açıkcası çok bir fayda görmedim

8 aylık kursta sadece %20 lik bir php mantığı öğretiyorlar..
Kursu bitirdiğimde tek başıma php ile ziyaretçi defterini çok zor yazıyordum ve sınıfın en iyisi bendim gerisini siz düşünün artık...
Bir localhost kurulumu 3 saate gösterilirmi, ben orada 3 saate gördüm gerçekten sıkıntıdan bayılıyordum

3 saat boyunca netten php i indirtiyor mysql ı indirtiyor birleştirtiriyor felan, ancak işin ilginci bunu öğrettikden sonra bilgisayarda kurulu hazır localhost programı xampp ile çalışıyorduk
Sana tek tavsiyem bu işi profosyonel olarak yapan birini bulup özel ders alman ve gayret etmen.
Sana o kursta 3 ayda gösterecekleri şeyleri sen özel hoca tutarak 2 saate öğrenebilirsin