2006 ya kadar begenirdim albümlerini 2007 de biraz sogudum 2008 den sonra tam sogudum sarmaz oldu nedense

ama abluka alarm var bunların ailesinden onları takip ediyorum şimdilik az üretselerde=)
http://www.rapzone.biz/v1-Sagopa-Kajmer.html
buradanda şarkılarını dinleyebilirsiniz hepsi yok ama idare edin