sizinle msn den konuşmuştuk uğurluhosting.. Ondan sonra bu konuyu açtım..
Alıntı
parayı almadan işlem yapmam falan diyenler Cpu oranının düşük verenler teklif vermesin..
Bunu da sizle konuştuktan sonra özellikle sizi kastederek yazdım..
Yine de teşekkürler iyi çalışmalar..