arkadaşlar neydi.net adlı siteye ekşisözlük scripti kurdum fakat bi türlü admin girişi ve kullanıcı girişi yapamıyorum nedeni ne olabilir, bir türlü bulamıyorum yardım edebilirmisiniz?