Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
10-01-2009, 15:16:28
#35
roots
yakamoz01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gerçekten de süper bir uygulama. adanaya da bekleriz.
Adanada MAYANET var görüşmeler sürüyor...