Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
10-01-2009, 14:32:11
#31
Priapos
Boş boş anca onun bunun başlığında çemkiren sözde firmalara ithaf ediyorum bu şarkıyı...
Ellerine sağlık, hadi kutla bu zafer senin...
Süper bir iş yapmışsınız, bravo.