Bende Aselnetworks ile çalışıyorum Dc değişikliğinde gece kapalı kaldı sunucu hemen açtılar herhangi bir sorun yaşamadım.Formatlamayıda önceden haber verdiler ve kısa sürede yaptılar.Ödeme konusundada yardımcı oluyorlar 2 3 gün geçiktirdğim oluyor.Hiçbirşekilde suppened olmadı.
Buradaki tartışmaları yaşayıpda Asel networks ün kötü bir firma olduğunu düşünenler yanılmasınlar.
Fikrican bey iyi bir insandır bana her konuda yardımcı olmuştur, bazı müşterilerine sorun yaşattıysada elinden geldiğini yapmıştır.Sonuçta hepimiz insanız hatalarımız olacak.