bütün yorumları okudum hepsine katılıyorum
Facebookun adı üstünde booku çıktı artık. olur olmadık herkez üye oluyor sacma sapan şeyler yapıyorlar.Boşuna zaman kaybı ayrıca türkçemizide bozuyorlar diper arkadaşlarında dediği gibi bunlara bi çare bulnması gerekir.