Hala bir çıkış içerisindesiniz, o kadar büyük hizmetleriniz var ise neden VPS kullanıyorsunuz anlaşılır bir durum değildir. Birde yazdıklarınızı saygı çerçevesinde düzenlerseniz sevinirim. Saygısız bir davranış söz konusu. 3 Ayda yenimi geldi aklınıza yer değiştirmek vede siz bir yeri 3 aymı test ediyorsunuz ;? Birde direk olarka referans diye belirtmişsiniz, benim tavrımda bir hata yoktur. Birde şu anki müşterilerinizde madem o kadar önemli neden yedekleme yapmıyorsunuz günlük. Bu hostingi sağlıyan kişinin yapması gereken bir iştir. Görevinizi yapmamışsınız
Teşekkürler,
Saygılarımla..