En son olarak şu konuya mantıksız cevap yazan zeka sorunlu arkadaşlarını forumdan destekleyen çöpçü tayfasına şunuda belirteyim ki olay netliğe kavuşsun. 35 YTL lik sunucu müşterimden aldığım ve almaya devam ettiğim referans ve işlerin getirisi açısından sağlanmış bir hizmettir. Yani ben bunu müşterimin gönlünü hoş tutumak için yapıyorum. Fakat siz düşünmeden hareket ederek ne yazdığımızı okumadan ve anlamadan yazılar yazıyorsunuz. Ben burda size müşterilerimle olan iş ilişkilerimin boyutlarını anlatmak zorundamıyım ? . Bu Şerefsiz adamların yüzünden müşterim ile olan iş ilişkilerim bozulmuştur. E ben napayım şimdi yargıya veremiyorsun adam legal bir iş yapmıyo bir dayanağım yok araştırıyorum süründürmek için adamı ama bir çıkışı yok adam resmi olarak varolmuyor çünkü. Elimden en fazla adamı bulup darp etmek gelir. Ama bu sefer yine ben haksız duruma düşerim. Bir de yüzsüz savunmalarıda cabası.
Update : Neyse biz çözümümüzü yine Natro firmasında bulduk. Kendileri her zaman ilgili ve güvenilirler. Burada daha fazla başımı ağrıtmak istemiyorum.