Hoşturki ;
Milli Piyango İdaresi : Turkey Ankara Tr.net Orta Dogu Yazilim Hizmetleri A. S
Keçiören Belediyesi : Meteksan Net Iletisim Hiz. A.S.
Anayasa Mahkemesi : Turkey - Adalet Bakanligi Bilgi Islem Dairesi Baskanligi ( Devlet Kurumu )
Ankara Büyükşehir Belediyesi : Ego Genel Mudurlugu ( Devlet Kurumu )
Nerelerde barındığı çok açık ve nettir. Bu gibi kuruluşların sizi tercih etmesini bile düşünemiyorum. Çıkayım mantığıyla b*k at izi kalsın gibi bir tavır içerisindesiniz. Dahada rezil olmayın. Ödemeniz varsa yapın aktif ettirin sunucularınızı büyük kurumların sitesi için bir dedicated alın. Rahat edin.
Teşekkürler,
Saygılarımla..
Arkadaşım senin zekanda biraz problem var galiba ben güvenlik sektöründen bahsediyorum . Sen bana barındırmakdan sunuculardan devlet kurumunun internet sağlayıcılarından sözediyorsun.
KEÇİÖREN BELEDİYE BİNASI
MİLLİ PİYANGO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TÜİK
İZMİR DEVLET ARAŞTIRMA HASTANESİ
KUVEYT ELÇİLİĞİ
KIBRIS HASTANE
NALLIHAN DEVLET HASTANESİ
AYÇA ELEKTRİK
HAVA LOJİSTİK KOMUTANLIĞI
AFGANİSTAN -TÜRK BİRLİĞİ
FATİH EVLENDİRME VE NİKAH SALONU
ESTERGON KALESİ
SABANCI YÜZME HAVUZU
ARSLANLAR MERCEDES
ETİMESGUT 1. NOTER
T.M.M.O. ODASI
MEB ÖZEL GÖNÜL EĞİTİM MERKEZİ
EMA ASMABAHÇE KONUTLARI
MEB EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ
SAYEL GRUP-GÜNEYYILDIZ ŞANTİYESİ
GÜLTEKİNLER PETROL-ESKİŞEHİR YOLU CCTV
ŞAN PETROL OFİSİ İSTASYONU -AKYURT CCTV
ANAYASA MAHKEMESİ - CCTV (LOJMANLAR DAHİL)
D!Gé adlı üyeden alıntı:
]
Daha istermisin ? Okumadan cevap yazmayın biraz kafanızı çalıştırın yarım akıllı gibi hareket etmeyin ...
Bunu araştırıp, burda yayınladığın için çok teşekkür ederim. Zaten arkadaşın VPS'inde 2 tane site barınıyor yukarıda dediğim gibi. Birde CS sunucusu denen şeyden vardı
Neyse sanırım birilerine
kapak oldu bu araştırma.
Saygılarımla,
Natro dan denemek için açtım 20 ms stabil senin vps inden açtım 40-100 ms sürekli yani maksat senin sunucunda cs sunucu açmak değilki . Msn de de konuştuğumuz gibi eğer iyi ise sunucu bağlantısı Dedicated kiralamakdı maksat. Yani test ettik onaydan geçemedi. 4mb ADSL Bağlantısı ile Eve bi dedicated kursan daha iyi yani. Öyle birşeye ihtiyacım yok www.4turka.com bak bakalım kaç tane cs sunucusu var kullanabileceğim. Kendisi iş ortağımdır. Site sahibi Yiğit BAYOL ile kontak kurabilirsiniz.
KAPAK diye ona değil
buna derler :
http://www.gather-network.eu/channels/cs.gather.tr