Aynı şekilde güzel bir bilgi verirken, yine yazıların sonunda msn kırıcı program, yok msn gibi açılan pencereler. Tebrikler kazandınız 100 kontör gibi ,gibi insanları kandıran mesaj içerikli olan reklamları yayınlamaya bayılıyoruz. MÜSLÜMANIZ bunun adını da "İnternetten para kazanma sanatı" olarak isim veriyoruz. Yanlış bence çok büyük yanlış. Ne bize ne de dinimize yakışır şekilde reklam kültürü değil bunlar. Hiç unutmam bir zamanlar kutsal kitap reklamlarını bloke ederken aklıma gelmişti. Adamlara bak ya nasıl dinlerini yaymak için ne arayışlar ne reklam politikaları uyguluyor diye kafamdan geçirirken. Aklımın diğer ucundan şöyle bir ses belirmişti. Kaç tane dininin insanı kuran-ı kerim i bedavaya dağıtıyor ? Lafım insanlarıma değil kardeşlerime değil ancak yanlış yoldayız bu şekilde reklam verenlere ve yayıncıları aramızda barındırıyoruz ve buna göz yuma yuma insan kandırmaca değilde "internetten para kazanma sanatı" diyoruz.
Bu cümleleri yazdığım için çok kızacak olan kişiler vardır. Ama ben ATATÜRK'ün bu toprakları teslim eden TÜRK GENCİYİM ve dinimde müslüman, kendimi bu şekilde insan kandırma olaylarına karıştırmak istemiyorum. Bana kızanlar olduğu gibi ne kadar da güzel yazmışsın kardeşim diyenlerde çıkacaktır. Bu konuya ilk ve son mesajımdır.
Saygılarımla.