webajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak şunu belirteyim konuda geçen kimsenin arkadaşı değilim ama bir yazınıza takıldım bu nedir yani bir şirketseniz eğer hiç yakıştıramadım umrumuzda olmaz nedemek 1 gün geçmiş adam yok hasta vs... tamam ozaman müşteriniz değil süper bir cümle kurmuşsunuz şahsen ben bu son yazıya kadar firmanızı ve fiyatlarınızı araştıracaktım fakat artık ona gerek kalmadı ki ben bugüne kadar asla ödememi geciktirmedim, müşteriniz ne derse desin herzaman ticaret yapıyorsanız sakin tavırlar sergilemelisiniz misal benimde şuan başımda dertte bir firma tarafından bakalım bir kaç gün daha geçsin o sorunlar düzelmesin bende şikayette bulunurum çünkü herşey para değildir önemli olan hizmet ve itibardır...
Ne 1 günü beyfendi ne diyorsunuz. Bence tekrar okuyun, sonra yorum yapın. 31 Aralıkta ödemesi vardı bu vatandaşın. Biz 7'sine kadar açık tuttuk makinesini. Ve hiçbir müşterimize yapmadığımızı yaptık, 7 gün bedavadan açık kaldı. Haber veripte bize 15 gün geç ödeme yapan var. Ama haber verecek, ödeme yapmadan hizmet istemeye kalkmayacak. Siz daha adam hasta diyorsunuz. Adam bizi yüzsüz gibi arıyor ödeme yapmadan sorununu çözdürmeye çalışıyor, ne yapmalyıdık sizce? Bedava hizmet mi verelim, siz olsanız ne yapardınız? Dürüst olunv e söyleyin lütfen.

Cevap bekliyorum sizden.

Saygılarımla,