Çok oldu biz cevaplayalı..Kaç gün geçti üstünden. Sanırım yazacak birşey bulamadınız.
Neyse bu konuya son cevabı yazıyorum, sonuçta bizi bilen biliyor. Ödemesini yapmayan hiç kimse artık müşterimiz değildir ve umrumuzda olmaz. Ödemesini yapar sunucusu kullanıma açılır ne yapmak istiyorsa o zaman yaptırır. (işlem, yedek taşıma vs.)
Şimdilik hepinize iyi akşamlar görüşmek üzere..
Saygılarımla,