Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani piyasa bu kadar da öldürülmez be kardeşim. Kendim host falan satmıyorum fakat şu günlerde zaten bir domain zaten 15 ytl. siz host +domain 15 ytl veririm diyorsunuz. Bence 15 ytl ile domain alın sonra da kendinize sponsor arayın. Bu işi yapanların da para kazanması lazım. Sizin gibi böyle 10 tane müşteri çıksa bu adamlar zarara girer. Ayrıca ileride r10 da şikayet konusu açmamak için paraya kıyıp adam gibi bir araştırmadan sonra hostunuzu alın.
Katılıyorum Piyasa böyle ölüyor zaten