gsdgentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım otomatik , olarak geliyor o ortalam bi süre içinde ret mesajı
Bu mantıkla dmoza hiç editör alınmaması lazım Ama sürekli editör olarak editör alınıyor