okur yazarlığın yok heralde herkes olayın farkında app değiliz.
okurluğumda var yazarlığımda kardeşim ama sende mesajı dikkatli okursan eğer başlangıcında " Arkadaşlar yazacaklarım lütfen yanlış anlaşılmasın ama ;" ibaresini goreceksin ayrıca yazdıklarım sizin gibi "usta!" lar için değil bu forumda bu mesajı gören ve işi "bilmeyen!" ler içindir.
Mesajın devamındada nereye şikayet edebilineceğide belirtilmiştir.
Tekrar "USTA!" Arkadaşlardan mesaj için özür....