Konu
xml içinde asp çalıştırmak??
09-01-2009, 03:34:39
#3
kubilay
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitemapı .asp olarakta yollayabiliyosun google'a,
bide
şuraya
bi göz at.
nasıl?