Konu
xml içinde asp çalıştırmak??
09-01-2009, 03:16:35
#1
kubilay
mesela, sitemap.xml içinde otomatik olarak dönen asp kod çalıştırabilirmiyiz?
biraz uğraştım olmadı, bi yolunu bilen var mı?