okey-tavla-batak başlığını "facebook klonu yapabilecek var mı" başlığıyla birlikte (bir de travian var) sabitlese moderatörler aslında süper olacak
Dogru soyluyorsun, bu konu ile ilgili bir cok konu aciliyor ama ya butce yetmiyor kimsenin ya da kimse boyle uzun boylu yazamiyor.