veritabanına baktığım program phpmyadmin. wampserver kullanıyorum. Daha önceden veritabanı uygulamlarımda veritabanında türkçe karakterleri görüyordum. Web sayfalarında iso-8859-9 kullanıyorum. Veri tabanında ise latin5_turkish_ci kullanıyorum.
Böyle olması şimdilik sorun değil ama ilerde problem çıkarır diye düşündüm. Yine de yardımlarınız için sağolun.