bende aynı düşünüyorum sonucta karşılıklı beklentıler oluyor bı orda bı burda olmaz peki neden 1 gün beklerseniz dediniz ? yani neden 1 gün
Yeni tanımlanan Ip adreslerimizin Dns yönlenmelerini bekliyoruz.Bu gecede yönlenebilir ancak ben net olsun diye bir gün dedim