Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anlıyorum tsk ederım ama benım scrıpt wındows da sorun cıkartıyor tekrar tsk ederim olur derim o kadar ugrasırsınız sorun cıkcarırsa deişmek zorunda kalırız size zahmet olur benim için sorun deil derseniz seve seve kabul ederim tekrar tşk ederim