hocam tinymce zaten senin input olarak girdiğin bilgileri html mantıgı ile veritabanına sokuyor genelde de türkçe karakterleri ascii kodları ile entegre ediyor eger metinlerin sitenin kullanıcı arayüzünde de gösteriminde bir problem yoksa veri tabanında öyle olması normaldir.
Bu şekilde gitmesinin sebebi de senin admin panelinde ki charsettir.
veritabanina baktigin program / script ne ise dil kodlaması sayfada kullandığınla uyuşmadığı için öyle görüyorsun.
herhangi bir problem yok yani. Eğerki oda sayfada kullandığın dil kodlaması ile aynı olsa idi sorun kalmayacaktı