Konu
Hastane web sitesi ile ilgili
08-01-2009, 13:40:13
#7
karizmastudio
hastane adını hali ile veremem
otomasyonu kuranlar zaten ancak yarım hali ile tahlil sonuçları girmeyi yapmışlar göstermeyi yapamamışlar hali ile de benden istediler. Ücret ise size kalmış yapılacak olanı ben zaten yazdım.