hastane adını hali ile veremem otomasyonu kuranlar zaten ancak yarım hali ile tahlil sonuçları girmeyi yapmışlar göstermeyi yapamamışlar hali ile de benden istediler. Ücret ise size kalmış yapılacak olanı ben zaten yazdım.