myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer siteyi düzeltip normal bir şekilde başvuru yapıyorsa bence bundan normal bişey yok.Adam işi iyi biliyordur ve bundan para kazanıyordur..
Ama o bir editörse kendini deşifre etmeden bu şekilde iş yapıyorsa şerefsizliktir..
katılıyorum