Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
1. hatanız, Bağlantı Menüsünde otonick alınır dimi ? Herkez ya Kendi domainine göre ayarlar mesela SohbetlobiUser12 gibi. ? Siz LaNeTLy yapmışsınız. Yada exelerken amatörce yapmışınız.
2. hatanız
-
STARTT Unknown command
-
STARTTT Unknown command
-
dikkatli editlenmemiş sanırım.