Acaba o miktar 50-100 olsaydı ve işiniz görülseydi konuyu açar mıydınız?

Ve ayrıca adam hileden bahsetmemiş ki? Düzenlerim başvurusunu yaparım kabul olursa 400 liramıda alırım demiş. Serbest piyasa sonuçta. Herkes istediği miktarı alır. Ve sitenizin gerçekten dmoza girmesini istiyorsanız gerçekten anlayan birinin. Dil kullanım kurallarından tutun title'a kadar düzenlenmesi gerekir. Tabi birde sizin bu adama ne amaçla ulaştığınızı merak ettim.