Konu
20 gündür bekliorum :(
07-01-2009, 21:59:10
#9
les
okadar başına buyrk ki bu adsense ben bal vurdum adres hatalı diye 3 kere geri gönderdiler bu 4. ay ... hitlerim de yüksek sitede kaliteli... Nasıl bir iş anlamadım..