karizmastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Bir hastane için web sitesi işi aldım. Fakat daha sonradan işe tahlil sonuçları gösterim ve e-randevu da dahil edildi. Sıkıntım şu ki ben ASP bilmiyorum. Hastane de ise daha önceden e-randevu ve sms ile randevu gibi sistemler için bir sunucu kurulmuş. Ve herşey asp tabanlı olarak hazırlanmış. Doktorların tahlil sonuçlarını girdiği bir panelde mevcut. Benden istenilenler girilen tahlil sonuçlarını tc kimlik no ( hastane db de mevcut kayıtlardan) ve barkod no ile gösterme ve var olan e-randevu sistemini onarma yada yeniden yapma. Konu ile ilgili arkadaşların bana pm atmasını bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
hastane otomasyon sistemini yapan elemanlardan destek isteyiniz.