Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana onaylanacak gibi geliyor.blogcu adsense panelinden raporlama alabiliyorum. diğer başvurduğum hesaplardan alamıyorum.
Salihweb
inş. dediğinin tam tersi olur
yorumun için tşkler

Rica ederim ama Gugıl Bana gıcıklık yapıyor. adtech, hizlial devam