eka7a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php.ini dosyasını ben kendime göre düzenlemiştim yanlışlıkla bu satırı silmişim
;extension=ixed.5.2ts.lin
Anladım. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim