VBulletindeki tüm mesajları nasıl silebilirim? böyle bi konu bulamadım.


Ayrıca bir konu daha acmıstım baslıgı degistirme yok konuyu silme yok.Ben bulamadıysam özür dilerim.Eğerki yoksa r10un ayıbıdır bu