Sayın forum arkadaşım bence sizin geldiğiniz noktada asıl veri bizim size kaça vermeniz önerimizden ziyade, arkadaşınızın size ne kadar bir rakam önerdiğidir.

Arkadaşınız ne fiyat önerdi? Onu yazın biz ondan sonra size bu fiyat kişisel görüşüme göre iyidir veya azdır diye yazalım. Sizin işinize daha çok yarayacak bir görüş olmuş olur.