çelişki oluşturabilecek bir durum ama, siteye kayıt olurken nerelisin diye soruluyordu, nerdesin diye değil diye hatırlıyorum. o yuzden memleketimizi yazdık bir sakıncası var mı ?
artı sitedeki telefonlardan da bize ulaşılabiliyor ise sorun nedir ? Edirne yazıp Ankara da olmam mı
üyelik ile satışıda (ne alaka) çok güzel bağdaştırdınız tebrik ederim