Merhaba arkadaşlar Tib.gov.tr ye ilk açıldığında bir faliyet belgesi başvurmuştum ve 3 ay geçmişti sonuç yoktu bende gelmez daha diyip ilgilenmemiştim sonra bu gece bir bakayım belki onaylanmıştır faliyet belgem diye tib.gov.tr ye girdim.
Sonra karşıma bu çıktı

Belgeniz adresine gönderilmiştir

Faliyet belgem onaylanmış ama adresime 6-7 aydır birşey gelmedi

Ve acaba bunlar en çok hangi mail adresine cevap yazıyorlar

İlk başvuru yaptığımda bir e-posta adresine mail atmıştım cevap gelmemişti sonra umudu kesmiştim.
Şimdi belki cevap yazarlar onaylandığına göre ama yer sağlayıcı ve erişim sağlayıcılarda ismim yok onada şaşırıyorum bir yandan

Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden tşk ediyorum.