arkadaş derimki ben işini ciddiye alan iş yaptığı kişiyi yüz üstü bırakmayan kişiye yaptır
benim de şiddetli tavsiyem cafe31 şimdi herkes diyecek adamın arkadaşları onun için onun aleyhine yazıyorlar tamamen hayır sadece ben işini iyi yapan insanları çok severim
aynen katılıyorum + bende bi iş yaptırdım çokda memnun kaldım