Alıntı
Session nedir?
Session ın kelime anlamı oturumdur. Anlamınıda karşılamaktadır. Aslında Browserımızı açarak bir web sunucusuna bağlanmak istediğimizde, açtığımız sayfa için bize bir oturum id si verilir. Bunun nedeni sunucu ile aramızda sürekli bir TCP/IP protokolü bulunmaz bu kaynak yönetimi açısından avantajdır fakat istemciler(kullanıcılar) herhangi bir sitede hangi aşamada kaldığını bilmek isteyecekleri için oturum yönetim(session menagemet) sistemi geliştirilmistir ve her explorer sayfası açıldığında istemciye bir oturum id si verilmiştir. Diyelimki browser programımızı açtık ve bir web sunucusuna bağlanmak istedik,sitenin ana sayfasına bağlandık ve herhangi bir linke yeni bir pencerede aç komutu verdik açılan pencereninde oturum id si ilk açtığımız pencere ile aynıdır.
Anladığım kadarıyla sitenizin ziyaretçi sayısı oldukça fazla sürekli kaynak tüketiliyor ? Yoksa 2-3 günde dolup sorun çıkarması mümkün değil. Durumunuzu anlıyorum öğrencisiniz sıklıkla giremiyorsunuz güvenebildiğiniz birine bilgilerinizi verin o günlük boşaltsın sessionları başka çaresi yok

Ek olarak, /tmp klasörünü boşaltıp, mybbyi upgrade edip kendinizce alternatifler oluşturabilirsiniz.