Rambo_FT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet oluşuyordu. Ben onuda siliyordum. Çünkü 0 KB... Eğer oluşursa dosyayı buradan gönderbilirim, eğer önemli bilgiler içermiyorsa.
0 Kb olan error_log bizim bir işimize yaramaz. Boyutu olsun ki, içinde bir şey olduğunu göstersin içinde yazana göre hareket etmek gerek. Yanlış çalışan bir php kodu var ise, zaten orada yazan hata mesajından anlarız gibime geliyor...