Konu
Olsa iyi olur dediğiniz eklentiler ??
05-01-2009, 05:50:37
#59
baadir
seemsiyah süpersin vallaha..
valla serbest olsa tüm gün rep veririm sana
bana da zamanında yardımcı olmuştun. Ama şu üyeler arası PM'e el at bence
talep var bak..