goruslerinizi gercekten dikkate alıyorum.Tek tek tesekkur ederim hepinize.Havadurumu,msn,döviz kuru mobilyacının isteği bana kalsa asla koymam zaten

devamlı güncellenmeyeceği için flash kullanmak zorunda kaldım.Arkaplan için desenler ve renkler denedim ama onlarda cok kötü durdu.Başka fikirlerinizde olursa onlarıda dikkate alacağım tekrar tşk ederim