***** forum açacaktık lisansı aldık ve elimde kaldı.şimdi lisansı satmayı düşnüyorum

Lisans ücreti : 150 YTL

PAZARLIK YOKTUR..

Lisans'ta herhangi bir sorun yoktur zaten yaklaşık 7 8 aylık bir lisanstır.

Ödemeyi garanti bankasıyla alırım.