Birincisi tasarımın kötü.Flaşları bol keseden kullanmışsın ve şık durmuyor.Mobilya sitesinde haber bandı ve msn adresi çok gereksiz.Ajans işi mobilya sitelerine bakarsan ne demek istediğimi anlarsın.Ayrıca tasarım göremedim.Arkaplan bembeyaz bi sayfadan ibaret.Tavsiyem,Template Monster şablonlarını incelemen.Bu hem yapmak istediğin sayfalarda sana ilham kaynağı olur,hem de tasarımla sayfa doldurmak arasındaki farkı öğretir.Bu arada sakın yanlış anlama dediklerimi.Amacım ahkam kesmek değil.Ben de bu yollardan geçtim.Yine de kusurum olduysa affola