ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene çok uzun bir zaman dilimi değilmi?
Yaptığımız masraflardan dolayı elimizde bir bütçe yok 1 sene içerisinde isterse 1 ay veya 2 ay olsun elimize para geçerse forumu büyütebilirsek tabii alacağımız yetkililer katkılı olurlarsa belirttiğimiz miktarda para vereceğiz..Ancak foruma hiç bir katkı yapmadılar ve biz büyüttük diyelim işte o zaman hiç bir ücret ödemeden yeni yetkililer alırız.. Sabrederlerse 1 sene içinde hem forum ile ilgilenmiş olacaklar hiç bir masraf yapmadan hemde gelirleri olacak tabi katkıda bulunurlarsa...