Konu
kimsede olmayan proje :)
04-01-2009, 03:53:53
#20
blue_devil_tr
yani arkadaşlarında dediği gibi kendi takımını oluşturma güzel fikir. "Ben xxspor'un teknik direktörü olsaydım bu maçta şöyle bir kadro hazırlardım gibi"